Regulamin

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Przedmiot regulaminu Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.tejaart.pl, zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę oraz zasady przetwarzania danych osobowych Klientów/Usługobiorców przez Administratora.

II. DEFINICJE

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą HALINA POPECKA z siedzibą przy ul. Partyzantów 59/7, 26-300 Opoczno, woj. ŁÓDZKIE, pow. opoczyński, gm. Opoczno, NIP: 7681000570, REGON: 590604761.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (lub osobą prowadzącą działalność nieewidencjonowaną) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  6. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.tejaart.pl.
  7. Umowa – umowa zawarta z Klientem a Sprzedawcą w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  10. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

III. KONTAKT ZE SKLEPEM

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Partyzantów 59/7, 26-300 Opoczno, woj. ŁÓDZKIE
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: [adres e-mail nie został podany]
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 792184644
  4. Kanały społecznościowe Sprzedawcy: Facebook, Instagram
  5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: [numer konta nie został podany]
  6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

IV. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”.
  2. Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu).
  3. Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie.
  4. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

V. METODY DOSTAWY ORAZ PŁATNOŚCI

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:
    1. Przesyłka do paczkomatu,
    2. Przesyłka kurierska.
  2. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy bądź Blik.
  3. Jeśli przesyłka wróci do nas z powodów niezależnych od nas, czyli np. podaniu przez kupującego nieprawidłowego lub niepełnego adresu, nieobecności odbiorcy, zmiany adresu lub innych danych, o których nadawca nie został uprzedzony, nie ponosimy odpowiedzialności finansowej za zwrot ani też nie wysyłamy paczki ponownie bez wcześniejszego opłacenia kosztów wysyłki przez zamawiającego.
  4. Ceny na stronie podane są w polskich złotych. Koszty dostawy oraz szacunkowy termin realizacji przedstawiane są klientowi w trakcie realizacji.
  5. Jeśli klient posiada kod rabatowy, może go użyć aby obniżyć cenę produktu. Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami.

VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
  2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia drogą elektroniczną na adres [adres e-mail nie został podany] przed jego upływem.
  3. Jeżeli Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedający potwierdził przyjęcie Zamówienia, zamówienie to przestaje wiązać Strony.
  4. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient będący Konsumentem.
  5. Klient będący Konsumentem ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.
  6. Do przesyłki zawierającej zwracany Produkt należy dołączyć dowód zakupu (paragon).
  7. Klient będący Konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  8. Klient będący Konsumentem ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, w tym koszty odesłania Produktu Sprzedającemu na adres zwrotów: ul. Dantyszka 13/21, 81-263 Gdynia.

VII. REKLAMACJA

  1. Reklamacji należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [adres e-mail nie został podany].
  2. W przypadku reklamacji Produktu należy odesłać Produkt na adres: ul. Dantyszka 13/21, 81-263 Gdynia.
  3. Klient jest zobowiązany do podania przyczyny reklamacji oraz dołączenia dokumentu potwierdzającego zakup (np. paragon, faktura).
  4. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  5. Jeżeli w ramach reklamacji zostanie ustalone, że Produkt jest niezgodny z umową, Klient ma prawo do:
    1. Naprawy Produktu,
    2. Wymiany Produktu na nowy,
    3. Zwrotu pełnej kwoty za Produkt (w przypadku odstąpienia od umowy).

VIII. DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji umowy sprzedaży oraz, jeśli Klient wyrazi na to zgodę, w celu marketingowym.
  3. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom wspierającym Sprzedawcę w realizacji zamówień, takim jak firmy kurierskie, banki, operatorzy płatności elektronicznych.
  4. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, ich poprawiania, a także do żądania ich usunięcia.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, z tym że do umów zawartych przed wprowadzeniem zmian obowiązuje wersja regulaminu z dnia zawarcia umowy.
  3. Wszelkie spory związane z działalnością Sklepu będą rozstrzygane przez sądy właściwe dla siedziby Sprzedawcy, chyba że Klient jest Konsumentem, wtedy obowiązuje właściwość sądów według ogólnych przepisów prawa.