Regulamin
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Przedmiot regulaminu Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.tejaart.pl, zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę oraz zasady przetwarzania danych osobowych Klientów/Usługobiorców przez Administratora.
II. DEFINICJE
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą HALINA POPECKA z siedzibą przy ul. Partyzantów 59/7, 26-300 Opoczno, woj. ŁÓDZKIE, pow. opoczyński, gm. Opoczno, NIP: 7681000570, REGON: 590604761.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (lub osobą prowadzącą działalność nieewidencjonowaną) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.tejaart.pl.
- Umowa – umowa zawarta z Klientem a Sprzedawcą w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
III. KONTAKT ZE SKLEPEM
- Adres Sprzedawcy: ul. Partyzantów 59/7, 26-300 Opoczno, woj. ŁÓDZKIE
- Adres e-mail Sprzedawcy: [adres e-mail nie został podany]
- Numer telefonu Sprzedawcy: 792184644
- Kanały społecznościowe Sprzedawcy: Facebook, Instagram
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: [numer konta nie został podany]
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
IV. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”.
- Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu).
- Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie.
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
V. METODY DOSTAWY ORAZ PŁATNOŚCI
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:
- Przesyłka do paczkomatu,
- Przesyłka kurierska.
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy bądź Blik.
- Jeśli przesyłka wróci do nas z powodów niezależnych od nas, czyli np. podaniu przez kupującego nieprawidłowego lub niepełnego adresu, nieobecności odbiorcy, zmiany adresu lub innych danych, o których nadawca nie został uprzedzony, nie ponosimy odpowiedzialności finansowej za zwrot ani też nie wysyłamy paczki ponownie bez wcześniejszego opłacenia kosztów wysyłki przez zamawiającego.
- Ceny na stronie podane są w polskich złotych. Koszty dostawy oraz szacunkowy termin realizacji przedstawiane są klientowi w trakcie realizacji.
- Jeśli klient posiada kod rabatowy, może go użyć aby obniżyć cenę produktu. Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami.
VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia drogą elektroniczną na adres [adres e-mail nie został podany] przed jego upływem.
- Jeżeli Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedający potwierdził przyjęcie Zamówienia, zamówienie to przestaje wiązać Strony.
- Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient będący Konsumentem.
- Klient będący Konsumentem ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.
- Do przesyłki zawierającej zwracany Produkt należy dołączyć dowód zakupu (paragon).
- Klient będący Konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Klient będący Konsumentem ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, w tym koszty odesłania Produktu Sprzedającemu na adres zwrotów: ul. Dantyszka 13/21, 81-263 Gdynia.
VII. REKLAMACJA
- Reklamacji należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [adres e-mail nie został podany].
- W przypadku reklamacji Produktu należy odesłać Produkt na adres: ul. Dantyszka 13/21, 81-263 Gdynia.
- Klient jest zobowiązany do podania przyczyny reklamacji oraz dołączenia dokumentu potwierdzającego zakup (np. paragon, faktura).
- Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- Jeżeli w ramach reklamacji zostanie ustalone, że Produkt jest niezgodny z umową, Klient ma prawo do:
- Naprawy Produktu,
- Wymiany Produktu na nowy,
- Zwrotu pełnej kwoty za Produkt (w przypadku odstąpienia od umowy).
VIII. DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji umowy sprzedaży oraz, jeśli Klient wyrazi na to zgodę, w celu marketingowym.
- Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom wspierającym Sprzedawcę w realizacji zamówień, takim jak firmy kurierskie, banki, operatorzy płatności elektronicznych.
- Klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, ich poprawiania, a także do żądania ich usunięcia.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, z tym że do umów zawartych przed wprowadzeniem zmian obowiązuje wersja regulaminu z dnia zawarcia umowy.
- Wszelkie spory związane z działalnością Sklepu będą rozstrzygane przez sądy właściwe dla siedziby Sprzedawcy, chyba że Klient jest Konsumentem, wtedy obowiązuje właściwość sądów według ogólnych przepisów prawa.